new baby

Friday, January 9, 2009

I'm back

huhuh...da lama aku tak update blog ni.memandangkan kerja yang memanjang jer ada dan sentiasa ada, mmg xda masa la nampaknya.Inipun aku sempat post sebab ngah tgu bang driver amik.macam biasa la kan...kene tunggu kat opis ni sorang-sorang.hampeh tol..
selain dari tu pun, sekarang ni aku memang tak ada inisiatif atau nafsu langsung nak update blog.buat masa ni aku lebih suka baca blog orang.semua blog aku geledah. *bukan maksud aku 100% semua blog ok*.macam-macam cerita boleh tahu.dari ke gosip artis, peperangan di GAZA, kehidupan seharian ataupun blog yang dicipta untuk mengutuk blog orang lain.haahha..tu memang kelakar.memang tak ada kerja.tapi dia punya pasal la kan.bukan susahkan aku pun.Tak ketinggalan aku nak ucapkan tahniah buat ms fynjamal diatas perubahan yang dilakukan.aku cukup kagum.*bilalah masa aku pulak yer?insyaALLAH*. Buat anna joe plak, semoga berjaya dengan permohonan yang dibuat.hihi
hari ni jugak, aku ada order cupcakes dari cik nana *opismate aku* yang memang ambil tempahan cakes secara part time.kagum betul aku kalau orang ada skill skill macam ni sebab aku bab-bab skill ni memang hancus.ngaku saja la kan..aku ni memang tangan tak ada seni langsung.susah betul nak ada skill.mungkin itu bukan bidang aku la kan..so biarkan aje.da ada orang nak buatkan, aku kuarkan duit je la order.Picture CC aku memang aku x sempat nak amik so klu uols nak tengok, sila masuk kat sini.

No comments: