new baby

Wednesday, September 16, 2009

Hari Raya Season

salam lebaran...
Ari ni aku last day keje....
Sepatutnyer esok aku last tp sbb aku mmg da di tahap kemalasan nak keje..
so aku amik cuti awal.
so total ari cuti aku....
10 ari....kuang..kuang..kuang...
KOnon2 nak pg check-up.
Tapi mmg nk pg check up pun.
aku x pnah2 lagi pg scan.
Yang aku tau preggy tu pun ...
psl amik pregnancy test ajer..
so ingatkan bleh la aku scan skali.
tgk keadaan dakcik n umu dier.
(tu kire umu ea?? lantak la.Asal kan yg dimaksudkan)
T klu scan t aku update lg k..
hihihi~~!!
Semua kelengkapan raya da disiapkan.
theme kitorg rini dark brown.
so keempat-4 insan ni..da tersiap sedia baju brown nyer.
kasut2, kuih2 raya, langsir,rumah..
alhamdulilah...sume da tersiap sedia endaknyer.
tak sabar nyer nka raya.
lagi2 mase dgr lagu raya.
Tak tau knapa ntah taun ni mcm xcited sket nak raya compare to last year.
sedangkan sumenyer same jer.
tetap nak balik kg...
tetap kene bagi wit raya...
tetap pkai baju raya...
tp tu la...x tau apsal ntah..
layan kan ajer...
yg penting aku mmg nak raya.
hahahah~~!
so di kesempatan ni...
aku mintak maaf dari hujung rambut sampai ujung kaki..
andai ada tersalah bahasa...
tersilap budi...
harap dimaafkan la yer...
..xoxo..
..hasg..

2 comments:

Anonymous said...

peh
dah raye be-5 sey skang
Aku tau asal ko xcited mau raye
Sbb
sbBb....
jd Mak buyong Lo..
ngeee =D

Wink said...

hahah~~~

pandai btol andaian nyer yer...
so amacam raya ko?