new baby

Tuesday, December 23, 2008

benci nya aku

Hari ni ada jamuan2 makan kat opis aku + budak2 production sempena esok cut sambut krismas.Makanan yabng meyelerakan...aduh....mmg nampk sedap.Tapi bila lonceng berbunyi, sume org da beratur panjang.At last aku tak dapat mkn.nasi kehabisan.yang tinggal cume mee goreng dan lauk pauk.memandangkan mee tu nampak sungguh tak menyelerakan, maka aku hanya makan lauk pauk saja.Cukup la sekadar ayam goreng 2 ketul, ayam rendang 1 ketul, udang dalam 5 ekor dan sesudu sayur .Tu la akibatnya melambat-lambatkan makan.konon2 tak pg cepat2 sbb takut orang cakap gelojoh tapi kesudahannya, dapat makan lauk jer.,,huhuhu kesian eh lo.......

tapi yang menjadi kebencian aku sekarang ni bukan disebabkan makanan yang kehabisan dimana aku masih dalam kekacauan perut yang masih lapar tapi disebabkan budak opis aku yang cukup kuang ajok.Ada ke patut dorg ni bawak masuk makanan yang tak diingini dalam opis ni.Hormat la aku n da geng ni sket orang islam...aduhh...

amarah yang cukup mendalam.Dia boleh plk bawak sanwich babi kat sini.letak atas meja plk tu.klu nak makan pun, trus la makan.NI tak.Letak je terbiar makanan tu kat situ.Da satu opis berbau benda alah haram tu...

benci...benci....aku benci kamu....

1 comment:

Anonymous said...

hehhehe
awak ambik air tanah semua
jirus roti sandwish tu
pahtu jirus skali kafir tuuuu

memang diorg ni x penah nak respek kita
memang kurang ajar
huhhh
x tahan ooo..berbau menatang bab1 tu...
dlm aircond plak tuh!


AIII...2~3 HARI NI NAMPAK CAM OODY JE
ASYIK MARAH-MARAH PLAK

actually....miss ni keje kat mana?