new baby

Wednesday, December 17, 2008

Please......

2nd bos aku tadi bersuara tiba2 kat aku.Sedap2 aku ngah makan,ade je la macam2 dier suwu wat.Dengan penuh berwibawa, terpaksa la aku tutup balik makanan aku tu sbb nak dgr celoteh dier.Da makan setengah jalan..adeh...ampaeehh tul.Dier tunjukkan aku satu buku n beberapa flyers.Rupanya dier nak rent booth kat KL Convention centre pada 20-22 May 2009.Perghhh~~!!Betol2 nak pomosi comp ni.Almaklumlah, ekonomi skung x brapa nak baik.Aku dgr banyak kilang2 ngah proses retrench pekerja.Sales pun kurang da skung.Nak rebut balik tender dari MAS & Proton pun da ssh skung.Macam2 document nak kene siapkan.Aku bab2 nak prepare doc yg malas.nak korek balik sume gejadah2 kat fail2 lama.Nak siapkan proposal baru.Adehh..mmg memalaskan aku.Dorg tu mmg la klu order kaw2 punyer order tp bab nak bayar...leceh.Tau la comp besar.Banyak sangat procedure nak ikut.sampai kadang2 tu macam peminta sedekah nak mintak payment.Org2 situ plak klu wat keje...amik remeh jerk.Klu korg x geram ker klu DO kiter dier main senang2 ilangkan jerk.Nak mintak print balik sampai 4-5 kali tu kadang2.Tapi Sume tu kene telan gak la walau suke ke tak suke.nanti ader plak tak dapat gaji..hihih~~!!

ok..balik semula citer asal.Bos aku tu suwu aku confirmkan booth yg nak amik tu.Booth no 167.Then dier pun ader pesan ....

bos : u take this file.Study n prepare apa yang patut tuk exhibition tu nanti.coz i nak u n ST pg.

aku :(dengan muka ala2 tercenggang) erm...3 days ?

bos : yup.But u also can rotate with Dyana.Atleast mesti ader awek malayu kat sana.

aku :hihi...ok.(tersengeh2 aku...)

sebenarnya aku happy sangat nak pergi...cume yang wat aku risau sekarang ni...jeng2x.
Bang Driver

Dier kasi ke aku pergi nanti?
Pergi sorang2 tanpa ditemani dier?
Wisau tak dier?
Dia akan pikir bukan2 tak?
Ada pape yang patut aku tunjuk kan dier tuk dijadikan bukti x?

poning...poning...aku poning.
tak tahu nak bgtau dier mcm mana.Aku nak pergi...nak gak pergi...Bang driver ni len sket orgnyer.Dier sporting dalam sume hal kecuali ini.Dier mmg ssh sgt nak lepaskan aku pergi jao sorg2.Lagi2 pergi dengan orang yang dier x berapa nak kenal.Klu family aku sndri len la kan..Ni ngan budak2 opis....mmg dier kompom tak kasi sbb dier pnah warning dulu awal2.Tapi aku nak pergi.nakk jugak pergi..Macam mana ak nak bgtau dier.macam mana nak pujuk dier...aduh...Mintak2 la hati dier lembut kali ni...PLEASE.........

No comments: