new baby

Tuesday, December 16, 2008

Selamat Ulang Tahun

Malam tadi baru aku tahu yang semalam adalah besday Lisda masa tgk detik sehati berdansa.Dapat surprise party lagi ...wahh...syookk oooo~~sonok gak tgk kemesraan dorg tu.
Ni nak citer la sket sejarah zaman dulu kala kan..dulu2 aku cukup x berapa minat sama lisda.Suaminya ni tak amik port sgt la sbb dier slalu memainkan watak jaat.so mmg x ske.Lisda plak aku memulai x ske sejak ada konta besi ngan sowang awek sbb nak rebut laki die ni..hihih~~klaka + memalukan sbnarnya..so dgn kata lain,sume yang terbabit aku boikot.menyampah klu ada muka dorg kat tv.
Tp nak jadikan cerita,masa first2 aku tgk sehati berdansa. Masa tau jerk pasangan Lisda dan fauzi ni ada, aku trus kata...alah gedik je dorg tu.sure awal2 da kua.
hihihi~~`
dengan sombonk dan angkuh aku kutuk dorg.
Tapi lama kelamaan dari minggu ke minggu, hari ke hari, aku mula meminati persembahan dorg.
Dengan persembahan yang sentiasa tidak pernah menghampakan malah menghibur kan dengan setiap aksi + kejutan lagi buat kau jatuh cinta ngan dorg ni.Dah jadi macam fenomena plk.
ye ker ayat aku ni
So setiap minggu, aku ni la penonton setia menunggu dengan penuh kesabaran...persembahan dr lisda + fauzi.hihihi~~
buat malu jerk.Dulu bukan men x ske lagi.tapi sekarang peminat setia tu..setiap minggu aku vote dorg.Tapi aku rase mmg dorg ni mmg layak utk menang.tu org kata, kite kene jugde secara pro bukan secara bdo..huhuhuh~~!! Semangat nerjuang tu dorg nampak.Kesungguhan tuk buat persembahan dgn terbaik tu ada.Nampak dengan jelas..So aku harapla yang dorg ni menang.
Next week dorg dpt lagu bollywood.My feveret gak tu...
Good luck la..Hopefully dapat masuk Final + menang sekaligus...









No comments: