new baby

Tuesday, December 16, 2008

Pesona Rindu




Semalam, sempat gak aku abeskan citer novel baru yang aku beli ni dari Rya (myon9outlet.blogspot). Pesona Rindu hasil tulisan Syarifah Salem.
Cerita ni mmg menarik.Lebih ketengahkan hidup berpoligami.Seorang lelaki yang berkahwin dua dan terpaksa memilih satu daripadanya, Seorang sahabat yang terpaksa khianati persahabatan demi cintanya dan seorang wanita yang memilih karier lebih dari suaminya...Jiwang btol...tapi tu la realiti.Kadang2 cerita2 macam ni, kita akan anggap fantasi dan hiburan semata2 tp sebenarnya, sebalik hiburan & khayalan yang berikan...terselit seribu satu pengajaran & teladan untuk kita menempuh hari2 kita dimuka bumi ini.
Aku habiskan cerita hampir pkul 11.00 malam.Ssh gak aku nak abeskan.Ada je yang dtg mganggu.Klu tak anak2 kecil ...mesti anak2 besar (bang driver)...huhuhu~~!!
Tapi akhirnya, dapat juga aku habiskan setelah berpeluh peluh menempuh pelbagai dugaan.hahahahha~~!!
Dari 5 aku kasi 4.5 bintang utk novel PESONA RINDU...

No comments: